Kategorie
Značky
    Blog
      Nenalezeny žádné produkty.

      Menu
      P
      Porovnat

      Vratky

      Co mám dělat, když si nákup rozmyslím a chtěl bych ho vrátit? Může se stát, že se mi to domu nehodí, nebo se to někomu z rodiny nelíbí a chtěl bych jiný typ, model, barvu a podobně. Zakoupené zboží mohu do 14 dnů od nákupu v eshopu www.sanea.cz vrátit.

      Jak to udělám? Můžu si stáhnout formulář vrácení zboží a ten vyplním a pošlu na email: info@sanea.cz. Nebo na stejný email vše popíšu, co vracím a v jakém množství, můj kontakt a jak to společnosti SANEA CZ vrátím. Budu potřebovat nákupní doklad, abych věděl, o jaké zboží se přesně jedná a kdy jsem ho koupil. 

      Malé zboží jako třeba doplňky do koupelny a podobné dobře zabalím do pevné krabice a nalepím adresní štítek pro přepravce PPL, který mi pošle SANEA po mém nahlášení vratky. Pro velké zboží, jako třeba vanu, koupelnový nábytek mi SANEA pošle sama svého dopravce. Ten si přijede v předem se mnou domluvený den a vracené zboží odveze.

      Zboží by mělo být nepoužité, nenamontované, prostě v takovém původním stavu, v jakém jsem ho koupil. V případě opotřebení, poškození nebo neúplného stavu mi SANEA CZ může tuto náhradu škody odečíst z vracené částky.

      Pokud jsem při nákupu dostal ke zboží dárek, musím bohužel vrátit i ten.

      A po dalších maximálně 14 dnech mi SANEA CZ vrátí peníze stejným způsobem, jakým jsem platil já. Pokud jsem platil kartou, tak peníze přijdou zpět na tuto kartu, resp. na její účet, ke kterému je vydaná. Když jsem platil v hotovosti, tak nesmím zapomenout napsat do formuláře vrácení zboží nebo na email o vratce také moje číslo bankovního účtu, kam mi mají vrátit peníze za zboží.

      Detailní a formální popis řečí paragrafů podle zákona najdu na stránce Obchodních podmínek.

      Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
      Zpráva byla odeslána

      Košík obsahuje nepovolené položky

      Košík je prázdný