Hledat
Jazyk
Měna
Přihlásit
Špatný e-mail nebo heslo.
Registrace není potvrzena
Účet je zablokovaný
Registrace není schválena
Aktivační e-mail byl odeslán na Vaši emailovou adresu
Nepodařilo se odeslat aktivační e-mail
Moje vybrané koupelnové přání bych měl i zaplatit. Jaké možnosti platby mi SANEA CZ nabízí?
Platit přímo penězi v hotovosti a nebo platební kartou mohu rovnou na prodejně SANEA CZ při osobním výběru zboží. Když si zboží nechám přivést až domů, můžu platit až při jeho převzetí u řidiče dopravce PPL a to také v hotovosti nebo raději platební kartou. Když budu platit až při převzetí zboží, jmenuje se to dobírka.
Nakupuji-li on-line na eshopu www.sanea.cz mám možnost platit objednávku rovnou platební kartou online nebo bankovním převodem před odesláním zboží. Výběr těchto možností je jen a jen na mne. Při on-line objednávce si to přímo vyberu, jakým způsobem zaplatím.
Jaké mám možnosti vybrané zboží získat?
Když to bude malá lehká věc třeba baterie k umyvadlu nebo nějaký stylový doplněk do koupelny a bydlím na východ od Prahy, mohu si proto sám zajet a to do krásného kraje v okolí Kolína, konkrétně do vesničky Ovčáry. Z dálnice pojedu sjezdem 42km Velký osek a pak už mi zbývá 11km po okreskách nebo z druhé strany sjezdem na 50km a po 8 kilácích jsem tam. SANEA CZ sídlí v průmyslové zóně vedle automobilky. Přesná adresa výdejního skladu je Ovčáry 322, 280 02 Ovčáry.
A když to bude velké a těžké například vana, umyvadlo nebo nábytek do koupelny, tak mi to SANEA CZ samozřejmě doveze až ke mne domů. Dopravce mi předem dá vědět, kdy mi to přiveze, abych byl doma a mohl zásilku převzít.
Zboží mám možnost vyzvednout také na tzv. odběrném místě dopravce PPL Parcelshop v jeho otevírací době nebo třeba i v noci 24hod denně v PPL Parcelboxu.
Jo a když mi to přivezou, tak si to musím hned zkontrolovat, jestli to není poškozené. Může se to stát, ale u SANEA CZ není problém s řešením této nepříjemné situace. Zavolám jim (tel.: +420 283 090 758), nebo napíšu (e-mail: info@sanea.cz) a domluvím se co a jak. S dopravcem sepíšu reklamační protokol o poškození zásilky nebo to odmítnu přijmout a pošlou mi to znova nové.
Detailní a formální popis řečí paragrafů podle zákona najdu na stránce Obchodních podmínek.