Hledat
Jazyk
Měna
Přihlásit
Špatný e-mail nebo heslo.
Registrace není potvrzena
Účet je zablokovaný
Registrace není schválena
Aktivační e-mail byl odeslán na Vaši emailovou adresu
Nepodařilo se odeslat aktivační e-mail
Když se mi něco pokazí, rozbije, přestane fungovat, začne zlobit ... no prostě to budu chtít reklamovat. Začne mi kapat baterie u umyvadla, praskne mi držák ručníků a tak. Nesmí to ale být mojí chybou, když mi spadne sklenka na dlažbu, tak mám asi bohužel smůlu.
Tady se dozvím jak na to. Sanea mi kdyžtak se vším pomůže, abych to měl jednoduše a hned hotové. Můžu jim zavolat nebo napsat a domluvit se.
Když se mi koupené zboží u SANEA CZ pokazí do jednoho roku od nákupu, tak se má obecně za to, že zboží bylo vadné už při jeho prodeji. Mám nárok na jeho reklamaci. Stáhnu si Reklamační protokol a vyplním ho (budu asi potřebovat k tomu doklad o nákupu) a pošlu emailem na adresu reklamace@sanea.cz.
Malé zboží jako třeba doplňky do koupelny a podobné dobře zabalím do pevné krabice a nalepím adresní štítek pro přepravce PPL, který mi pošle SANEA po mém nahlášení reklamace.
Pro velké zboží, jako třeba vanu, koupelnový nábytek mi SANEA pošle sama svého dopravce. Ten si přijede v předem se mnou domluvený den a pokažené zboží odveze. A pak už se budu těšit na opravené nebo na krásné nové stejné zboží. U SANEA CZ nejsou reklamace nepříjemnou situací.
Detailní a formální popis podle zákona najdu na stránce Obchodních podmínek.
... kontakty servisu ?
... přesný postup, svoz....?
...